Jak nakupovat na ANKER technology
Pro váš pohodlný, přehledný a rychlý nákup od A do Z.
1. Kde vytvořit objednávku
Objednávku vytvoříte snadno prostřednictvím webových stránek:
2. Jak vybrat ideální produkty
- Podle účelu a místa použití vybírejte v horním menu – domácnost, dopravní prostředky, sport a volný čas atd.
- Máte konkrétní problém? Klikněte na ŘEŠENÍ PROBLÉMU.
- Hledejte ve vyhledávací liště název produktu, problém, tip materiálu nebo výrobku.
- Podle použití produktu – v každé produktové kategorii vždy na levé straně.
- Můžete zaslat dotaz pomocí chatu Smartsupp. Poradíme vám na míru.
- Případně napište e-mail na store@anker-technology.com nebo zavolejte na číslo +420 774 431 102.
3. Výběr správného množství a velikosti balení
Můžete vybírat z různých typů a velikostí objemového balení podle plochy ošetřovaného materiálu nebo stupně či množství znečištění. Malá balení jsou připravena k okamžité expedici. Větší balení vám vyrobíme na zakázku a odešleme do 10 dnů.
4. Doplňky a příslušenství k produktu
U každého produktu najdete doporučené příslušenství, doplňky a aplikační pomůcky pro správné použití. Ušetříte tak čas strávený hledáním informací a vše potřebné vidíte přehledně na jednom místě.
5. Nákupní košík
Vybrané zboží jednoduše přidáte do košíku. V pravém horním rohu najdete ikonku košíku a počet produktů v něm. Po rozkliknutí se vám otevře váš nákupní košík, můžete zkontrolovat, zda máte vše potřebné a upravovat množství produktů. Vidíte také dostupnost jednotlivých produktů a předpokládaný termín doručení objednávky.
Je vše v pořádku? Můžete pokračovat k pokladně.
6. Pokladna
Zde prosím vyplňte veškeré doručovací údaje potřebné pro správné dodání objednávky a vyberte způsob platby a dopravy. Můžete připojit poznámku k objednávce.
Způsob dopravy:
- Osobní odběr – vyzvednutí v naší prodejně na adrese Rokycanská 736/36a, Plzeň-Lobzy
- ANKER EXPRES – doprava v rámci Plzně
- GLS - Prodejny a výdejní místa – zboží si můžete vyzvednout v GLS Parcel Shopech, nebo samoobslužnými balíkomatech GLS Parcel Box a partnerskými AlzaBoxy
- GLS - Doprava na adresu – zásilku Vám společnost GLS doveze přímo k vašim dveřím
- Doručení objemného zboží – na distribuci více kusových nebo velkoobjemových zásilek využíme služby dopravcních společností RABEN a TOPTRANS
Způsob platby:
- Platba v hotovosti – na prodejně nebo při předání zásilky
- Platba kartou – na prodejně nebo přímo u zákazníka
- Proforma faktury – zálohová platba
- Platba ONLINE / Comgate – pohodlná platba přes platební bránu Comgate
- Dobírka – platba při převzetí zboží
- Platba na fakturu – platba je určena pro státní instituce, nadnárodní společnosti nebo firmy, které mají uzavřenou smlouvu se společností ANKER technology s.r.o.
Před odesláním objednávky prosím potvrďte obchodní podmínky. Po odeslání objednávky dostanete potvrzovací e-mail.
7. Doručení objednávek
Objednávky přijaté do 8:00 ještě ten den předáváme našim přepravcům. Obvykle pak dorazí do 1-2 dnů, pokud jste v České republice. Během svátků - vánoc doručení může trvat déle.
U produktů, které nejsou skladem, vždy uvádíme orientační termín dodání (10, 30 a 60 dní). Objednávky hrazené převodem předem odesíláme až po přijetí platby na účet. Doba splatnosti je 7 dní od potvrzení objednávky. Pokud splatná částka nedorazí, odesíláme připomínku. Neobdržíme-li platbu ani poté, objednávku stornujeme.
8. Sledování zásilky
Po uložení objednávky do objednávkového systému dostanete společně s potvrzením objednávky i odkaz na sledování zásilky GLS.
9. Použití výrobku a technická podpora
Každý přípravek splňuje aktuální legislativu. K dispozici je veškerá dokumentace, bezpečnostní listy (BL) a datové listy (DL). Tyto dokumenty najdete u každého přípravku v sekci Dokumenty a můžete si je stáhnout.
Aplikační návod vždy uvádíme na obalu výrobku nebo na příbalovém letáku. Na každém obalu najdete QR kód, který vás po naskenování přenese přímo na webovou stránku daného produktu.
Kdykoli si nejste jistí aplikací a použitím, můžete využít naši technickou podporu – telefonickou, e-mailovou nebo přes Smartsupp, kde vám rádi pomůžeme.
10. Hodnocení nákupu a recenze zboží
O zkušenosti s nákupem i o účinnosti produktů se můžete podělit v dotazníku a pomoct nám tak se zlepšením našich služeb a výrobků. Po 10 dnech od expedice objednávky obdržíte dotazník, který obsahuje otázky týkající se nákupu, dopravy a produktů.
Za vyplněný a odeslaný formulář vám poděkujeme dárkovým poukazem v hodnotě 100 Kč, který můžete využít při dalším nákupu. Pokud nám pošlete fotografie na téma „produkty v akci“, získáte od nás dárkový poukaz v hodnotě 300 Kč.
11. Zasílání novinek a akcí v newsletteru
Zůstaňte s námi ve spojení. Zaregistrujte se a přihlaste k zasílání newsletteru, aby vám neunikla žádná novinka v sortimentu nebo slevová akce.